25 Mayıs 2013 Cumartesi

Avril Lavigne Nylon Dergisinin Haziran/Temmuz Sayısının Kapağında


Avril Lavigne Nylon dergisinin 29 Mayısta bayiilerde olacak olan Haziran/Temmuz sayısının kapağında deri bir ceketle yine ortalığı sarsıyor.
İşte 28 yaşında, “Here’s to Never Groving Up”ın sahibi şarkıcının paylaştıkları ;

Yeni albümü üzerine
: “Şarkı sözlerinde daha önce konuşmadığım değişik şeylerden bahsetmeye çalıştım. Çok basit olmak istemedim. Kendimi gerçekten ifade etmek ve derine inmek istedim.”

Nişanlısı Chad Kroeger üzerine
: “O iyi, gerçekçi ve kibar. Bana göre bu, daha derin seviyede bir iletişime sahip olmakla ilgili. Romantik olun!”

Kendisi üzerine
: “ Ben transparanım. Kendim olmadığım zaman iyi bir iş çıkaramam. Bu şarkı sözlerim, işim, ilişkilerim herşeyde geçerli. Ve muıtlu değilsem insanlar bunu bileceklerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmayı unutmayın